Lazy Fella Not a Krazy LovVa

IM NOT A HEDONISTIC GUY

Saturday, August 14, 2010

Saya anak kepada mama dan abah saya

Sejak tinggal di Universiti, dah lama tidak luangkan masa untuk blog kan..?

Tapi inilah masalahnya, dah ada waktu macam ni, banyak la untuk diluahkan..

Jadi, ape yang tidak kene..?

Dah 3 bulan dekat universiti, adab dan tatasusilaku tetap sama

Cuma, kehidupan aku jelah yang berubah

Aku hidup dalam pra-universiti yang dikenali sebagai

UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA

Baca nama universiti sahaja dah boleh agak macam mane kehidupan aku kan..?

Antara perkara-perkara yang aku tidak suka:

- - Rambut aku yang panjang terpaksa jadi pendek

- -Kelengkapan tidak cukup

- -Makanan mahal

- -Fellow pilih kasih

- -Pak guard dengki orang pakai lawa

- -Kena belaja bahasa arab

Jadi macam-macamlah ragam kan, kalau korang kenal aku,

Jadi korang tahu lah perangai aku macam mane

Beberapa perkara yang seronok dan tidak seronok juga berlaku di sini

Antaranya ialah:

-Aku berjumpa kawan baru, ramai.

-Aku dapat kawan baik bernama nur izwani idris dari Beserah

-Aku dapat selalu main futsal

-Pensyarah aku semua okay

-Aku ada pangkat kat ECONSS, pangkat kecik je

-Aku sudah tidak berhubung dengan Amalina Najwa (rindu sangat)

-Rindu masakan mama aku

-Aku rindu setiap perkara tentang kuantan

-Teringin lepak bersama rakan-rakan terutamanya Hazim, Hakim dan Afiq


Berkaitan dengan kawan baik aku di UIA,

Aku selalu lepak dengan dia kat sini, jadi ramai ingat dia gf aku

walaupun yelah, member-member kenelah tolong member

aku selalu lah tolong dia, dia bosan ke, aku tolong teman

kalau dia nak guna lappy, aku kasi pinjam lappy,

kalau dia lapar, aku belanja makan.

Jadi sebab aku selalu lepak ngan dia, aku jadi bahan bualan orang perempuan

Sebenarnya, dia rakan setuisyen dengan aku masa tingkatan 5

tapi mana lah aku tau, itu pun dia yang cakap, aku angguk jelah.


Berkaitan dengan pengurusan masa

Aku punya kehidupan lebih tidak teratur

malas bangun pergi kelas

solat lambat

tidur lambat

memang tidak kena lah..


okay, itu sahaja untuk sekarang..

aku harap aku dapat balik rumah

supaya aku dapat rasa tilam dan bantal aku yang seronok.


Peace to the world =)

No comments:

Post a Comment